اولین پردازنده با فرکانس بالای ۳ گیگاهرتز رونمایی شد

پنج شنبه 26 تیر 1399 905 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

اولین پردازنده با فرکانس بالای ۳ گیگاهرتز رونمایی شد

شرکت کوآلکام از تراشه پردازنده جدید خود، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با قابلیت پردازش داده‌های قوی‌تر و پشتیبانی از وای-فای ۶ رونمایی کرد.

کوآلکام موفق به معرفی اولین تراشه پردازنده‌ای شد که فرکانس پردازش آن از سقف ۳ گیگاهرتز بالاتر می‌رود. سال گذشته، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که روی ROG Phone II به کار گرفته شده بود، دارای فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتزی بود. امسال، محصول جدید این شرکت، + Snapdragon 865 سقف سرعت پردازش را بالاتر برد و آن را به ۳.۱ گیگاهرتز رساند. این تراشه نسبت به Snapdragon 865 معمولی با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، ۱۰ درصد در عملکرد قوی‌تر است.

مشخصات +Snapdragon 865

مانند نسخه معمولی خود، +S865 از نمایشگر‌هایی با نرخ فریم ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. با این حال، پردازش گرافیکی این پردازنده هم با واحد پردازش گرافیکی Adreno 650، نسبت به نسل قبل خود، ۱۰ درصد بهبود یافته است و می‌تواند تصاویر باکیفیت‌تری را برای بازی‌ها ارائه دهد.

تغییر سخت‌افزاری دیگری که این پردازنده داشته، استفاده از Fast Connect 6900 است. این قابلیت می‌تواند پشتیبانی از وای-فای 6E را در این پردازنده فعال کند و با پهنای باند ۶ گیگاهرتزی کار کند که با این شرایط، سرعت دانلود دستگاه تا ۳.۲ گیگاهرتز بالا می‌رود و تأخیر در دریافت داده‌ها به زیر ۳ میلی‌ثانیه می‌رسد. همچنین، این فناوری ارتباطی می‌تواند بلوتوث ۵.۲ را روی این پردازنده فعال کند و از آنتن بلوتوث دوگانه پشتیبانی کند.

 

 

 

 

 

چه گوشی‌هایی با +S865 تولید می‌شوند؟

تراشه +Snapdragon 865 هنوز از مودم X55 استفاده می‌کند تا از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی کند. ISP و DSP این پردازنده مانند مدل معمولی خود باقی می‌ماند و شارژ سریع +۴.۰ و هوش مصنوعی سر جای خود باقی می‌مانند. تائید شده است که دو گوشی گیمینگ قرار است با +Snapdragon 865 تولید شوند. یکی از آن‌ها ROG Phone 3 ایسوس است و دیگری هم انتظار می‌رود لنوو Legion باشد. گوشی جدید لنوو نام خود را از لپ‌تاپ‌های گیمینگ این برند قرض گرفته است. گوشی لنوو همین ماه رونمایی می‌شود و به نظر می‌رسد ROG Phone 3 در تاریخ ۲۲ جولای رونمایی شود. با اطمینان می‌توان گفت، شرکت‌های زیادی برای تولید پرچمداران خود به سراغ +Snapdragon 865 خواهند رفت.


اولین پردازنده با فرکانس بالای ۳ گیگاهرتز رونمایی شدنظام آوران7/16/2020شرکت کوآلکام از تراشه پردازنده جدید خود، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با قابلیت پردازش داده‌های قوی&zwnj... شرکت کوآلکام از تراشه پردازنده جدید خود، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با قابلیت پردازش داده‌های قوی‌تر و پشتیبانی از وای-فای ۶ رونمایی کرد.کوآلکام موفق به معرفی اولین تراشه پردازنده‌ای شد که فرکانس پردازش آن از سقف ۳ گیگاهرتز بالاتر می‌رود. سال گذشته، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که روی ROG Phone II به کار گرفته شده بود، دارای فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتزی بود. امسال، محصول جدید این شرکت، + Snapdragon 865 سقف سرعت پردازش را بالاتر برد و آن را به ۳.۱ گیگاهرتز رساند. این تراشه نسبت به Snapdragon 865 معمولی با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، ۱۰ درصد در عملکرد قوی‌تر است.مشخصات +Snapdragon 865مانند نسخه معمولی خود، +S865 از نمایشگر‌هایی با نرخ فریم ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. با این حال، پردازش گرافیکی این پردازنده هم با واحد پردازش گرافیکی Adreno 650، نسبت به نسل قبل خود، ۱۰ درصد بهبود یافته است و می‌تواند تصاویر باکیفیت‌تری را برای بازی‌ها ارائه دهد.تغییر سخت‌افزاری دیگری که این پردازنده داشته، استفاده از Fast Connect 6900 است. این قابلیت می‌تواند پشتیبانی از وای-فای 6E را در این پردازنده فعال کند و با پهنای باند ۶ گیگاهرتزی کار کند که با این شرایط، سرعت دانلود دستگاه تا ۳.۲ گیگاهرتز بالا می‌رود و تأخیر در دریافت داده‌ها به زیر ۳ میلی‌ثانیه می‌رسد. همچنین، این فناوری ارتباطی می‌تواند بلوتوث ۵.۲ را روی این پردازنده فعال کند و از آنتن بلوتوث دوگانه پشتیبانی کند.     چه گوشی‌هایی با +S865 تولید می‌شوند؟تراشه +Snapdragon 865 هنوز از مودم X55 استفاده می‌کند تا از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی کند. ISP و DSP این پردازنده مانند مدل معمولی خود باقی می‌ماند و شارژ سریع +۴.۰ و هوش مصنوعی سر جای خود باقی می‌مانند. تائید شده است که دو گوشی گیمینگ قرار است با +Snapdragon 865 تولید شوند. یکی از آن‌ها ROG Phone 3 ایسوس است و دیگری هم انتظار می‌رود لنوو Legion باشد. گوشی جدید لنوو نام خود را از لپ‌تاپ‌های گیمینگ این برند قرض گرفته است. گوشی لنوو همین ماه رونمایی می‌شود و به نظر می‌رسد ROG Phone 3 در تاریخ ۲۲ جولای رونمایی شود. با اطمینان می‌توان گفت، شرکت‌های زیادی برای تولید پرچمداران خود به سراغ +Snapdragon 865 خواهند رفت.5.0

دسته بندی خبرها

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید