معرفی زود هنگام گوشی Axon 10s pro

پنج شنبه 28 آذر 1398 1083 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

معرفی زود هنگام گوشی Axon 10s pro

شرکت ZTE اخیرا به این موضوع اشاره کرده بود که گوشی Axon 10s pro قرار است با تراشه پردازنده snapdragon و قابلیت 5G عرضه شود که توجه خیلی از طرفداران را به خود جمع کرد، از این رو این شرکت تصمیم گرفت بر خلاف معمول تمامی اطلاعات درباره پرچمدارش را اعلام کند. این محصول درعین حال که از هوش مصنوعی و رابط کاربری بهتری نسبت به محصولات قبلی شرکت برخوردار است، جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که به اینترنت 5G متصل می‌شوند. این گوشی قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار جهانی شود.

شباهت ظاهری در مقابل تفاوت باطنی

این گوشی در دستان آقای فنگ زو، مدیرعامل بخش تلفن‌های همراه شرکت ZTE در سالن همین شرکت به نمایش گذاشته شد، تصاویر حاکی از آن است که این محصول از لحاظ ظاهری کاملا شبیه گوشی‌های Axon10 pro است. ZTE همچنین بیان کرده که پرچمدارش، برای پردازش بهتر از رم LPDDR5 و رام UFS 0.3 برخوردار خواهد بود، این گوشی برای ایجاد نظم در در استفاده منابع و تقویت کننده استفاده از برنامه‌های داخل گوشی Z-booster 0.2 را معرفی کرده است که میزان فعالیت برنامه‌های در حال اجرا را مدیریت می‌کند.

 

 

 

 

پرچمدار شرکت ZTE، همینطور، قرار است اولین گوشی هوشمند اندرویدی باشد که از رابط کاربری جدیدی برخوردار خواهد بود که شامل آیکون‌های جدید، ژست‌های جدید و قابلیت تاریک کردن تم گوشی به علاوه تعداد زیادی از قابلیت‌های دیگر است که در اندروید ۱۰ امکان‌پذیر شده است.

نازک‌ترین گوشی 5G جهان ؟!!

با توجه به اینکه این محصول از قابلیت 5G برخوردار است کاربران می‌توانند با الویت بندی گوشی خود از این قابلیت استفاده کنند، این امر تماما به آن بستگی دارد که آیا محل زندگی کاربر از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر. شرکت ZTE همچنین اعلام کرده که این پرچمدار با وزن ۱۷۵ گرم و نازکی ۷.۹ میلی متر عرضه خواهد شد که آن را تبدیل به یکی از نازکترین گوشی‌های 5G در بازار تبدیل می‌کند.


معرفی زود هنگام گوشی Axon 10s proنظام آوران12/19/2019شرکت ZTE اخیرا به این موضوع اشاره کرده بود که گوشی Axon 10s pro قرار است با تراشه پردازنده snapdrago... شرکت ZTE اخیرا به این موضوع اشاره کرده بود که گوشی Axon 10s pro قرار است با تراشه پردازنده snapdragon و قابلیت 5G عرضه شود که توجه خیلی از طرفداران را به خود جمع کرد، از این رو این شرکت تصمیم گرفت بر خلاف معمول تمامی اطلاعات درباره پرچمدارش را اعلام کند. این محصول درعین حال که از هوش مصنوعی و رابط کاربری بهتری نسبت به محصولات قبلی شرکت برخوردار است، جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که به اینترنت 5G متصل می‌شوند. این گوشی قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار جهانی شود.شباهت ظاهری در مقابل تفاوت باطنیاین گوشی در دستان آقای فنگ زو، مدیرعامل بخش تلفن‌های همراه شرکت ZTE در سالن همین شرکت به نمایش گذاشته شد، تصاویر حاکی از آن است که این محصول از لحاظ ظاهری کاملا شبیه گوشی‌های Axon10 pro است. ZTE همچنین بیان کرده که پرچمدارش، برای پردازش بهتر از رم LPDDR5 و رام UFS 0.3 برخوردار خواهد بود، این گوشی برای ایجاد نظم در در استفاده منابع و تقویت کننده استفاده از برنامه‌های داخل گوشی Z-booster 0.2 را معرفی کرده است که میزان فعالیت برنامه‌های در حال اجرا را مدیریت می‌کند.    پرچمدار شرکت ZTE، همینطور، قرار است اولین گوشی هوشمند اندرویدی باشد که از رابط کاربری جدیدی برخوردار خواهد بود که شامل آیکون‌های جدید، ژست‌های جدید و قابلیت تاریک کردن تم گوشی به علاوه تعداد زیادی از قابلیت‌های دیگر است که در اندروید ۱۰ امکان‌پذیر شده است.نازک‌ترین گوشی 5G جهان ؟!!با توجه به اینکه این محصول از قابلیت 5G برخوردار است کاربران می‌توانند با الویت بندی گوشی خود از این قابلیت استفاده کنند، این امر تماما به آن بستگی دارد که آیا محل زندگی کاربر از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر. شرکت ZTE همچنین اعلام کرده که این پرچمدار با وزن ۱۷۵ گرم و نازکی ۷.۹ میلی متر عرضه خواهد شد که آن را تبدیل به یکی از نازکترین گوشی‌های 5G در بازار تبدیل می‌کند.5.0

دسته بندی خبرها

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید