همکاری سامسونگ و ال‌جی برای تامین باتری‌ گلکسی S11 پلاس

پنج شنبه 28 آذر 1398 1892 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

همکاری سامسونگ و ال‌جی برای تامین باتری‌ گلکسی S11 پلاس

سامسونگ برای ساخت سری پرچمدار گلکسی S11 بر روی بروزرسانی دو ویژگی تاکید فراوانی دارد. یک بهبود کیفیت دوربین و دوم افزایش عمر باتری. در مورد افزایش کیفیت دوربین اصلی و استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اخبار فراوانی منتشر شده، اما همچنان وضعیت باتری سری پرچمدار جدید سامسونگ نامشخص است.

بر اساس اخبار جدید ظرفیت باتری سری جدید گلکسی S افزایش پیدا می‌کند، اما سامسونگ برای افزایش عمر باتری پرچمداران جدید خود، برنامه‌های دیگری هم دارد. به عنوان مثال قرار است در سری گلکسی S11 از نمایشگر اولد استفاده شود که مصرف کمتری نسبت به دیگر صفحه نمایش‌ها دارد. همچنین بهبود عملکرد پردازنده و استفاده از نسخه جدید تراشه کوالکام نیز تا حد زیادی به کاهش مصرف باتری کمک می‌کند.

 

سامسونگ به سراغ باتری‌های ال‌جی می‌رود

اما همانطور که گفه شد قرار است تا ظرفیت باتری در سری جدید پرچمداران سامسونگ افزایش پیدا کند و تاثیرگذارترین شاخصه برای افزایش عمر باتری، افزایش ظرفیت آن است. بر این اساس می‌دانیم که مدل سامسونگ گلکسی S11e با باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی تولید می‌شود در حالی که گلکسی S10e دارای باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بود. همچنین گلکسی S11 دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ تا ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود و S11 پلاس با باتری حجیم ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود.

 

 

 

اما نکته جالب آن است که سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود را از شرکت ال‌جی تامین خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، ال‌جی در حال تولید انبوه باتری برای سری جدید خانواده گلکسی سامسونگ در کارخانه شهر نانجینگ چین است. شرکت LG Chem (برند تولیدات شیمیایی ال‌جی) مسئول تولید این باتری‌ها است، این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان باتری‌های لیتیوم‌یوتی در جهان شناخته می‌شود، اما با این وجود، برای اولین بار است که سامسونگ و ال‌جی برای تامین باتری‌های سری گلکسی S همکاری می‌کنند

 

 

 

فناوری جدید باتری‌های ال‌جی

باتری‌های جدید ال‌جی در اندازه کوچکتر و ظرفیت بیشتر تولید خواهند شد که موجب می‌شود بدون افزایش اندازه گوشی هوشمند، ظرفیت باتری آن افزایش پیدا کند. این فناوری با نام PMP شناخته می‌شود. شرکت اپل نیز برای سری پرچمدار آیفون ۱۲ قرار است از باتری‌های PMP البته تامین کننده باتری‌های اپل، شرکتی دیگر خواهد بود.


همکاری سامسونگ و ال‌جی برای تامین باتری‌ گلکسی S11 پلاسنظام آوران12/19/2019سامسونگ برای ساخت سری پرچمدار گلکسی S11 بر روی بروزرسانی دو ویژگی تاکید فراوانی دارد. یک بهبود کیفیت... سامسونگ برای ساخت سری پرچمدار گلکسی S11 بر روی بروزرسانی دو ویژگی تاکید فراوانی دارد. یک بهبود کیفیت دوربین و دوم افزایش عمر باتری. در مورد افزایش کیفیت دوربین اصلی و استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اخبار فراوانی منتشر شده، اما همچنان وضعیت باتری سری پرچمدار جدید سامسونگ نامشخص است.بر اساس اخبار جدید ظرفیت باتری سری جدید گلکسی S افزایش پیدا می‌کند، اما سامسونگ برای افزایش عمر باتری پرچمداران جدید خود، برنامه‌های دیگری هم دارد. به عنوان مثال قرار است در سری گلکسی S11 از نمایشگر اولد استفاده شود که مصرف کمتری نسبت به دیگر صفحه نمایش‌ها دارد. همچنین بهبود عملکرد پردازنده و استفاده از نسخه جدید تراشه کوالکام نیز تا حد زیادی به کاهش مصرف باتری کمک می‌کند. سامسونگ به سراغ باتری‌های ال‌جی می‌روداما همانطور که گفه شد قرار است تا ظرفیت باتری در سری جدید پرچمداران سامسونگ افزایش پیدا کند و تاثیرگذارترین شاخصه برای افزایش عمر باتری، افزایش ظرفیت آن است. بر این اساس می‌دانیم که مدل سامسونگ گلکسی S11e با باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی تولید می‌شود در حالی که گلکسی S10e دارای باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بود. همچنین گلکسی S11 دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ تا ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود و S11 پلاس با باتری حجیم ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود.   اما نکته جالب آن است که سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود را از شرکت ال‌جی تامین خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده، ال‌جی در حال تولید انبوه باتری برای سری جدید خانواده گلکسی سامسونگ در کارخانه شهر نانجینگ چین است. شرکت LG Chem (برند تولیدات شیمیایی ال‌جی) مسئول تولید این باتری‌ها است، این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان باتری‌های لیتیوم‌یوتی در جهان شناخته می‌شود، اما با این وجود، برای اولین بار است که سامسونگ و ال‌جی برای تامین باتری‌های سری گلکسی S همکاری می‌کنند   فناوری جدید باتری‌های ال‌جیباتری‌های جدید ال‌جی در اندازه کوچکتر و ظرفیت بیشتر تولید خواهند شد که موجب می‌شود بدون افزایش اندازه گوشی هوشمند، ظرفیت باتری آن افزایش پیدا کند. این فناوری با نام PMP شناخته می‌شود. شرکت اپل نیز برای سری پرچمدار آیفون ۱۲ قرار است از باتری‌های PMP البته تامین کننده باتری‌های اپل، شرکتی دیگر خواهد بود.5.0

دسته بندی خبرها

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید