سرانجام دو گوشی P30 Lite و P30 Pro هوآوی در هند رونمایی شدند

چهار شنبه 21 فروردین 1398 3851 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

سرانجام دو گوشی P30 Lite و P30 Pro هوآوی در هند رونمایی شدند

گوشی‌های هوآوی P30 Lite و P30 Pro به تازگی اولین حضور رسمی خود را در هند آغاز کردند. نکته قابل ذکر این است که مجددا مانند سال گذشته گوشی P30 بخشی از خط تولید نیست.

گوشی P30 Pro تنها در یک نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه ۷۱۹۹۰ روپیه هند (۱۰۳۵ دلار) خواهد بود و شما می‌توانید با پرداخت ۲۰۰۰ روپیه هند (۲۹ دلار) بیشتر صاحب یک ساعت هوشمند GT هوآوی به ارزش ۱۵۹۹۰ روپیه (۲۳۰ دلار) شوید

 

 

 

 

نسخه ۴ گیگابایتی گوشی هوآوی P30 Lite که با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود دارای قیمت ۱۹۹۹۰ روپیه هند (۲۸۷ دلار) است. این در حالی است که نسخه ۶ گیگابایتی این تلفن همراه که دارای یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است، ۲۲۹۹۰ روپیه (۳۳۱ دلار) قیمت دارد. هر دو این گوشی‌ها از ماه آینده در سایت آمازون و فروشگاه‌های Croma در سراسر این کشور به فروش می‌رسند.

 

 

 

گوشی هوآوی P30 Pro پرچمدار بعدی این شرکت محسوب می‌شود؛ این پرچمدار دارای تراشه Kirin 980 SoC به عنوان پردازنده اصلی است. گوشی P30 Pro با صفحه نمایش ۶.۴۷ اینچی مجهز به نمایشگر OLED منحنی +Full-HD است. همچنین این گوشی یک دوربین چهارگانه در پشت خود دارد که انعطاف پذیری بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر گوشی هوآوی P30 Lite یک گوشی میان رده است که خصوصیات کمی را با نسخه پرو خود به اشتراک می‌گذارد. از این مشخصات مشترک می‌توان به نام و طراحی ظاهری مشابه اشاره کرد. درون این گوشی از یک پردازنده ضعیف‌تر استفاده شده است. هوآوی P30 Lite از Kirin 710SoC به عنوان پردازنده اصلی استفاده می‌کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۱۵ اینچی +Full-HD ال‌سی‌دی است و در پشت خود یک دوربین سه‌گانه دارد. سنسور‌های این دوربین به ترتیب ۲۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل کیفیت دارند.

 

 


سرانجام دو گوشی P30 Lite و P30 Pro هوآوی در هند رونمایی شدندنظام آوران4/10/2019گوشی‌های هوآوی P30 Lite و P30 Pro به تازگی اولین حضور رسمی خود را در هند آغاز کردند. نکته قابل ... گوشی‌های هوآوی P30 Lite و P30 Pro به تازگی اولین حضور رسمی خود را در هند آغاز کردند. نکته قابل ذکر این است که مجددا مانند سال گذشته گوشی P30 بخشی از خط تولید نیست.گوشی P30 Pro تنها در یک نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه ۷۱۹۹۰ روپیه هند (۱۰۳۵ دلار) خواهد بود و شما می‌توانید با پرداخت ۲۰۰۰ روپیه هند (۲۹ دلار) بیشتر صاحب یک ساعت هوشمند GT هوآوی به ارزش ۱۵۹۹۰ روپیه (۲۳۰ دلار) شوید    نسخه ۴ گیگابایتی گوشی هوآوی P30 Lite که با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود دارای قیمت ۱۹۹۹۰ روپیه هند (۲۸۷ دلار) است. این در حالی است که نسخه ۶ گیگابایتی این تلفن همراه که دارای یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است، ۲۲۹۹۰ روپیه (۳۳۱ دلار) قیمت دارد. هر دو این گوشی‌ها از ماه آینده در سایت آمازون و فروشگاه‌های Croma در سراسر این کشور به فروش می‌رسند.   گوشی هوآوی P30 Pro پرچمدار بعدی این شرکت محسوب می‌شود؛ این پرچمدار دارای تراشه Kirin 980 SoC به عنوان پردازنده اصلی است. گوشی P30 Pro با صفحه نمایش ۶.۴۷ اینچی مجهز به نمایشگر OLED منحنی +Full-HD است. همچنین این گوشی یک دوربین چهارگانه در پشت خود دارد که انعطاف پذیری بی‌نظیری ارائه می‌دهد.از سوی دیگر گوشی هوآوی P30 Lite یک گوشی میان رده است که خصوصیات کمی را با نسخه پرو خود به اشتراک می‌گذارد. از این مشخصات مشترک می‌توان به نام و طراحی ظاهری مشابه اشاره کرد. درون این گوشی از یک پردازنده ضعیف‌تر استفاده شده است. هوآوی P30 Lite از Kirin 710SoC به عنوان پردازنده اصلی استفاده می‌کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۱۵ اینچی +Full-HD ال‌سی‌دی است و در پشت خود یک دوربین سه‌گانه دارد. سنسور‌های این دوربین به ترتیب ۲۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل کیفیت دارند.  5.0

دسته بندی خبرها

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید