کنسول پلی‌استیشن PS 5 سال آینده عرضه می‌شود

سه شنبه 16 بهمن 1397 3539 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

کنسول پلی‌استیشن  PS 5 سال آینده عرضه می‌شود

فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ - PlayStation 4 در دنیا به گوش می‌رسد. بسیاری از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدئویی بر این باورند که این کاهش فروش به دلیل این است که نسخه بعدی این کنسول یعنی پلی‌استیشن ۵ -PlayStation 5 از سال آینده عرضه خواهد شد.

به عنوان مثال، امیر انورزاده، یک تحلیلگر در Asymmetric Advisors پیش‌بینی می‌کند که عرضه پلی‌استیشن ۵ در سال آینده، ناشی از کاهش فروش PS4 در امسال است.

وی گفت: «این کاهش فروش بیشتر خواهد شد زیرا ما اعتقاد داریم کاهش رشد در بخش بازی‌ها موجب عرضه کنسول PS 5 در سال مالی آینده می‌شود.»

البته ممکن است نتایجی که این تحلیلگران به دست آورده‌اند، صحیح نباشد اما هنوز دلیل بهتری برای کاهش فروش  پلی‌استیشن ۴، این کنسول محبوب، پیدا نشده اما بهتر است منتظر بمانیم که سونی به طور رسمی زمان عرضه این دستگاه را اعلام کند.

صرف نظر از این مسائل، ما مطمئن هستیم دیر یا زود این کنسول جدید وارد بازار می‌شود و ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود که تجربه گیمینگ را برای ما بهتر از گذشته می‌کند. سونی به فناوری‌های جدیدی در کنسول جدید خود اشاره کرده که شاید بتوان به وسیله آن‌ها این کنسول را با نسخه پیشین خود سازگار کرد.

شواهد و گمانه‌زنی‌هایی هستند که از طریق استناد به آن‌ها ما می‌توانیم بگوییم به احتمال بسیار زیاد این دستگاه که قرار است تحولی در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کند، در سال آینده عرضه خواهد شد. سونی مدتی است که با داشتن بازی‌های جذاب و ارائه خدمات عالی به کاربرانش، صنعت بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. رقبای این شرکت برای رسیدن به او باید تلاش خود را چند برابر کنند.


کنسول پلی‌استیشن PS 5 سال آینده عرضه می‌شودنظام آوران2/5/2019فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ - PlayStation 4 در دنیا به گوش می‌رسد. بس... فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ - PlayStation 4 در دنیا به گوش می‌رسد. بسیاری از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدئویی بر این باورند که این کاهش فروش به دلیل این است که نسخه بعدی این کنسول یعنی پلی‌استیشن ۵ -PlayStation 5 از سال آینده عرضه خواهد شد.به عنوان مثال، امیر انورزاده، یک تحلیلگر در Asymmetric Advisors پیش‌بینی می‌کند که عرضه پلی‌استیشن ۵ در سال آینده، ناشی از کاهش فروش PS4 در امسال است.وی گفت: «این کاهش فروش بیشتر خواهد شد زیرا ما اعتقاد داریم کاهش رشد در بخش بازی‌ها موجب عرضه کنسول PS 5 در سال مالی آینده می‌شود.»البته ممکن است نتایجی که این تحلیلگران به دست آورده‌اند، صحیح نباشد اما هنوز دلیل بهتری برای کاهش فروش  پلی‌استیشن ۴، این کنسول محبوب، پیدا نشده اما بهتر است منتظر بمانیم که سونی به طور رسمی زمان عرضه این دستگاه را اعلام کند.صرف نظر از این مسائل، ما مطمئن هستیم دیر یا زود این کنسول جدید وارد بازار می‌شود و ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود که تجربه گیمینگ را برای ما بهتر از گذشته می‌کند. سونی به فناوری‌های جدیدی در کنسول جدید خود اشاره کرده که شاید بتوان به وسیله آن‌ها این کنسول را با نسخه پیشین خود سازگار کرد.شواهد و گمانه‌زنی‌هایی هستند که از طریق استناد به آن‌ها ما می‌توانیم بگوییم به احتمال بسیار زیاد این دستگاه که قرار است تحولی در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کند، در سال آینده عرضه خواهد شد. سونی مدتی است که با داشتن بازی‌های جذاب و ارائه خدمات عالی به کاربرانش، صنعت بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. رقبای این شرکت برای رسیدن به او باید تلاش خود را چند برابر کنند.5.0

دسته بندی خبرها

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید