پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ تائیدیه FCC خود را گرفتند.

دوشنبه 15 بهمن 1397 1193 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ تائیدیه FCC خود را گرفتند.

بنابر اطلاعاتی که از گواهی FCC به دست ما رسیده است، پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ به Wi-Fi6 مجهز هستند. Wi-Fi6 جدیدترین نسخه تکنولوژی وای‌فای است که از باتری کمتر استفاده می‌کند و سرعت بیشتری ارائه می‌دهد. نمودار موجود در اسناد FCC نشان می‌دهد که اعضای این خانواده از تمام باند‌های 4G LTE پشتیبانی می‌کنند.

خانواده جدید گلکسی S10 یکی از مورد انتظارترین سری گوشی‌های سال  ۲۰۱۹ است. بسیاری در سراسر دنیا منتظر دیدن این گوشی‌ها با حفره درون صفحه نمایش و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستند. گفته می‌شود سامسونگ علاوه بر این سه گوشی یک عضو دیگر برای گلکسی S10 تولید کرده که از 5G پشتیبانی می‌کند. بر طبق گزارش‌ها این نسخه گران‌ترین و قدرتمندترین عضو این خانواده است.


پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ تائیدیه FCC خود را گرفتند.نظام آوران2/4/2019بنابر اطلاعاتی که از گواهی FCC به دست ما رسیده است، پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ به Wi-Fi6 مجهز هستند.... بنابر اطلاعاتی که از گواهی FCC به دست ما رسیده است، پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ به Wi-Fi6 مجهز هستند. Wi-Fi6 جدیدترین نسخه تکنولوژی وای‌فای است که از باتری کمتر استفاده می‌کند و سرعت بیشتری ارائه می‌دهد. نمودار موجود در اسناد FCC نشان می‌دهد که اعضای این خانواده از تمام باند‌های 4G LTE پشتیبانی می‌کنند.خانواده جدید گلکسی S10 یکی از مورد انتظارترین سری گوشی‌های سال  ۲۰۱۹ است. بسیاری در سراسر دنیا منتظر دیدن این گوشی‌ها با حفره درون صفحه نمایش و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستند. گفته می‌شود سامسونگ علاوه بر این سه گوشی یک عضو دیگر برای گلکسی S10 تولید کرده که از 5G پشتیبانی می‌کند. بر طبق گزارش‌ها این نسخه گران‌ترین و قدرتمندترین عضو این خانواده است.5.0

دسته بندی خبرها

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید